Proč si vybrat naši školu
Individuální přístup
Prostřednictvím diferenciované výuky nabízíme všem žákům naší školy rovné šance na získání kvalitního vzdělávání, které odpovídá jejich individuálním potřebám a možnostem.
Moderní metody
K aplikaci moderních metod do výuky efektivně dopomáhají digitální technologie. Interaktivní tabule jsou nainstalovány ve všech učebnách, k dispozici jsou iPady, tablety a široké spektrum výukových softwarů.
Rozvoj potenciálu
Každý je génius, ale pokud budete posuzovat rybu podle její schopnosti vylézt na strom, bude celý svůj život žít s vědomím, že je neschopná“ Albert Einstein
Vzděláváme, utváříme a inspirujeme své žáky k tomu, aby poznali sami sebe, objevili a rozvinuli svoje talenty a dostali ze sebe to nejlepší. Poskytovat žákům kvalitní vzdělání s cílem vybavit je dovednostmi v rámci specifických schopností, možností a individuálních potřeb každého jedince bez rozdílu původu a rasy – inkluzivní škola. Vycházíme z myšlenek Johna Hattieho a Helen Stapylton Timperley, kteří konstatovali, že některé vyučovací postupy jsou bezesporu účinnější než jiné, ale žádný nemůže garantovat úspěch. Podstatné je, jak učitel vyučuje. Tvrdí, že pokud vůbec existuje nějaký obecný princip dobré praxe, pak snad ten, že výuka musí reagovat na konkrétní potřeby těch dětí, které učitel právě vyučuje. Naším cílem je změnit vzdělávací strategie tak, aby vedly k trvalému zlepšení výsledků žáků, a to v celé škále různých typů výsledků.
Odpolední zájmové činnosti
V rámci činnosti školní družiny nabízíme žákům široké spektrum aktivit pro obohacující a tvořivé trávení volného času. Pro starší žáky je k dispozici infocentrum školy určené především k samostudiu a rozvoji čtenářské gramotnosti. Nabízíme také velký výběr odpoledních kroužků vedených pedagogy a kvalitními lektory.
Cizí jazyky
Anglický jazyk je zařazen ve třetím ročníku. Druhý cizí jazyk je vyučován od sedmého ročníku. Každoročně se pořádají zahraniční výjezdy dle aktuální bezpečnostní situace ve světě.
Bezpečná škola
Prostor školy je elektronicky zabezpečený, používáme elektronické třídní knihy a žákovské knížky. Negativní sociální jevy se v osobní atmosféře daří včas zachycovat a účinně eliminovat díky spolupráci pracovníků školního poradenského pracoviště s třídními učiteli, IZS, OSPOD, neziskovými organizacemi.